Breinspel

Veel mensen zijn nieuwsgierig naar de manier waarop ze het onbewuste brein kunnen inzetten om mensen keuzes te laten maken en in actie te laten komen.

Bijvoorbeeld hoe je je aanbod zo waardevol kunt verpakken dat de prijs geen bezwaar vormt of de wijze waarop mensen jou direct betrouwbaar gaan vinden zodat kopen vanzelf gaat.

Maar ook manieren waardoor je medewerkers en collega’s uit hun stoel rennen om jou vooruit te helpen.

Stel je eens voor dat je vooraf al kan voorspellen hoe een gesprek gaat verlopen?

Als je precies weet wat je kan doen zodat iemand doet wat je gevraagd hebt?

Of als je extra succesvol wordt in het overtuigen van anderen?

Wat zou dat voor jou betekenen? 

Wat gaat het je brengen?

Het gebruiken van de vertaling van deze breinkennis moet uiteraard iets opleveren. Daarom geef ik je de resultaten die ik ermee hebt bereikt bij de bedrijven waar ik Neuromarketing mocht toepassen of bedrijven die ik heb geadviseerd. Om je te laten zien wat jij ook kan bereiken

^

Toename in productiviteit.

Zo kan je met 1 simpele aanpassing in je woordkeuze een 60% stijging creëren in het nakomen van afspraken door medewerkers.

^

Vermindering van benodigde liquiditeitspositie.

Je klanten 20% sneller te laten betalen door de communicatie in het fakturenproces net even anders te doen

^

Nieuwe klanten

Nieuwe klanten waar je per saldo minder marketingbudget tegenover hoeft te zetten. In mijn geval een 40% stijging in conversie met hetzelfde budget.

^

Het besparen van kosten.

Door een kleine aanpassing in de werkwijze kon ik 120.000 euro besparen.

^

Groei van human capital.

Dat wil zeggen dat medewerkers en managers meer tevreden met elkaar zullen zijn en er dus minder conflicten zullen optreden. Minder geforceerde ontslagen of verbetertrajecten.

preview

6 hoofdstukkken

282 bladzijdes

Hoofdstuk 2 vertelt je het geheim van het breintype en hoe je het kan herkennen bij een ander.

Het meest geweldige is dat je na het bepalen van iemands Breintype ook kan inschatten:
• waar iemand van houdt en jij het perfecte uitgangspunt hebt voor elk soort gesprek
• wat ze motiveert waardoor jij dus precies de juiste argumenten tevoorschijn haalt

De basis hiervan is dat wij automatische gedragspatronen hebben die onbewust in een uitvoeringsstand gaan zodra er een prikkel is. De voorkeuren in ons brein zijn al 100.000 jaar hetzelfde en sinds de vorige eeuwen niet anders geworden. De prikkels van destijds werken nog steeds en worden via 8 breintechnieken in hoofdstuk 4 beschreven.

Hoofdstuk 5 is het hoofdstuk van de zes manieren waarop je het brein activeert. Met alles wat je elke dag bij je hebt en direct kan toepassen. Helder uitgelegd met tekeningen en voorbeelden.

 

Een stukje inspiratie

Stel je eens voor dat anderen automatisch gaan doen wat jij wil.

Zou je durven geloven dat het kan?

Zonder dat het met de verkeerde intentie is en de ander het als winst voor zichzelf ziet?

Wat zou dat voor jou betekenen, zou je hetzelfde euforische gevoel als ik ervaren toen het mij voor de eerste keer lukte?

De fantastisch simpele technieken die ik beschrijf zijn namelijk gratis (heel fijn), je hebt ze elke dag bij je en ze zijn simpel maar o zo effectief.

En misschien zijn ze soms ook een beetje mysterieus of onconventioneel. Dat je het bijna niet gelooft dat het zo werkt.

Omdat je ze al deed, maar niet wist van het effect. Of dat je voor je gevoel juist iets raars doet.

Zie het dan als mooi experiment om te kijken of het iets voor je zou kunnen zijn.

En pak alleen datgene eruit wat bij jou past. Oh ja, en misschien wel het meest interessante voor velen: de ander ziet niet dat jij ze toepast.

Dat heeft twee voordelen.

Eén; het is dus heel veilig voor jou om ze te testen, want je kunt niks fout doen. Alleen ervaren wat het met jou en de ander doet en daar weer op reageren.

Twee: de technieken uit dit boek komen altijd direct aan in het juiste deel van het brein dat zorgt voor het in actie komen. Je weet dus dat je goed zit.

Mijn enige advies is om het te doseren, want een overkill kan het brein van de ander niet aan.

De inhoud

vier keer een gave bonus

BONUS 1:

De mogelijkheid om zelf te ontdekken hoe jouw Breintype is opgebouwd. Via de online test krijg je je eigen persoonlijke Breintype.

BONUS 2:

Een uitgewerkte case met een waardepropositie volgens Neuromarketing.

BONUS 3:

Het handexperiment waarmee je een onvergetelijke indruk maakt bij elk gesprek.

BONUS 4:

Een van de technieken van de beroemde Robert Cialdini wordt uitgewerkt in een voorbeeld waarmee ene delicatessenwinkel 13-20 % meer broodjes verkocht.

Bestel nu!

Jouw eigen exemplaar van Breinspel.
Inclusief 15 uitgewerkte praktijksituaties

EN  4 extra bonussen

Over cHANTAL

drs. Chantal van den Berg, expert op het gebied van Neuromarketing, gelooft dat we nog veel te weinig gebruik maken van de ingenieuze werking van de hersenen. Daarom heeft ze haar kennis en ervaring vanuit de Neuromarketing, Neurowetenschappen en Gedragspsychologie op een effectieve manier bij elkaar gebracht.

Plus een toepassing in de praktijk via het toetsen en ervaren van meer dan een decennium bij diverse soorten mensen en bedrijven.

Op basis van haar ervaring in dit vakgebied sinds 2007 vertaalt ze principes en technieken naar de praktijk voor elk soort bedrijf.

Zodat je ze direct zelf in je bedrijf kunt toepassen om je invloed en overtuigingskracht op klanten en medewerkers te vergroten

Chantal van den Berg

liever eerst de samenvatting lezen?

Vul je naam en e-mail hieronder in. We sturen je dan de samenvatting t.w.v. € 4,95 toe en houden je meteen op de hoogte van de ontwikkelingen rondom het boek.