lees nu de gratis samenvatting
Vul je naam en e-mail hieronder in. We sturen je dan direct de samenvatting toe en houden je meteen op de hoogte van de ontwikkelingen rondom Neuromarketing.
ps. krijg je een foutmelding, ga dan naar deze link voor toegang
Breinspel
Veel mensen zijn nieuwsgierig naar de manier waarop ze het onbewuste brein kunnen inzetten om mensen keuzes te laten maken en in actie te laten komen.
Bijvoorbeeld hoe je je aanbod zo waardevol kunt verpakken dat de prijs geen bezwaar vormt of de wijze waarop mensen jou direct betrouwbaar gaan vinden zodat kopen vanzelf gaat.
Maar ook manieren waardoor je medewerkers en collega’s uit hun stoel rennen om jou vooruit te helpen.
Stel je eens voor dat je vooraf al kan voorspellen hoe een gesprek gaat verlopen?
Als je precies weet wat je kan doen zodat iemand doet wat je gevraagd hebt?
Of als je extra succesvol wordt in het overtuigen van anderen?
Wat zou dat voor jou betekenen?
Wat gaat het je brengen?
Het gebruiken van de vertaling van deze breinkennis moet uiteraard iets opleveren. Daarom krijg je de resultaten die ik ermee hebt bereikt bij de bedrijven waar ik Neuromarketing mocht toepassen Neuromarketing advies gaf. Om je te laten zien wat jij ook kan bereiken!
Toename in productiviteit.
Zo kan je met 1 simpele aanpassing in je woordkeuze een 60% stijging creëren in het nakomen van afspraken door medewerkers.
Vermindering van benodigde liquiditeitspositie.
Je klanten 20% sneller te laten betalen door de communicatie in het fakturenproces net even anders te doen
Nieuwe klanten
Nieuwe klanten waar je per saldo minder marketingbudget tegenover hoeft te zetten. In mijn geval een 40% stijging in conversie met hetzelfde budget.
Het besparen van kosten.
Door een kleine aanpassing in de werkwijze kon ik 120.000 euro besparen.
Groei van human capital.
Dat wil zeggen dat medewerkers en managers meer tevreden met elkaar zullen zijn en er dus minder conflicten zullen optreden. Minder geforceerde ontslagen of verbetertrajecten.
Over cHANTAL
drs. Chantal van den Berg, expert op het gebied van Neuromarketing, gelooft dat we nog veel te weinig gebruik maken van de ingenieuze werking van de hersenen. Daarom heeft ze haar kennis en ervaring vanuit de Neuromarketing, Neurowetenschappen en Gedragspsychologie op een effectieve manier bij elkaar gebracht.
Plus een toepassing in de praktijk via het toetsen en ervaren van meer dan een decennium bij diverse soorten mensen en bedrijven.
Op basis van haar ervaring in dit vakgebied vertaalt ze principes en technieken naar de praktijk voor elk soort bedrijf.
Zodat je ze direct zelf in je bedrijf kunt toepassen om je invloed en overtuigingskracht op klanten en medewerkers te vergroten