De drie trends voor 2021 vanuit Neuromarketing
Gepubliceerd op: 3 jan, 2021

Welke trends staan ons te wachten in 2021? 

Wat betekenen ze voor jou? En voor je werk of je bedrijf? De drie trends vanuit #neuromarketing die dit jaar voor iedereen belangrijk zijn.

1. Online menselijke ervaring
We zijn sterk gedigitaliseerd. Wat we dachten dat niet online kon, kan wel online. Mensen zullen gebruik blijven maken van het ophalen van goederen bij bedrijven of online eten blijven bestellen bij restaurants. Extra aandacht is nodig voor de combinatie tussen online en offline ervaringen. Niet alle interacties zullen vervangen worden door online. We kunnen #neurowetenschappen gebruiken om online interacties menselijker te maken.

2. Persoonlijk welzijn en veerkracht
Gezondheid en veiligheid zijn extra belangrijk, inclusief de sociale component. Zinvolle en vertrouwde relaties in een hybride werkomgeving vormen de basis waarbij ondersteuning in work/life balance het welzijn bevordert. Nieuwe communicatie skills helpen hierbij.

3 Cognitieve Content Persoonlijkheid
Wist je dat de effectiviteit van content met 24% is gedaald? Hoe maak je onderscheidende content die effect heeft? Via de menselijke gedragscomponent die bestaat uit onzichtbare filters die we gebruiken om onze keuzes te bepalen. Want zij geven het duwtje richting het gewenste effect.

 

 Deze drie trends zullen terugkomen in al mijn lezingen. Vanaf 2021 is er ook een mogelijkheid om online lezingen bij te wonen. De onderwerpen en data volgen vanaf 13 januari 2021 via deze site.