Online videolezing

“Sollicitanten Krijgen via Neuromarketing”

In deze 90 minuten lezing leer je 3 belangrijke onderwerpen:
1. Hoe je eenvoudig de conversie op je vacaturepagina verhoogt
2. Hoe je vacatureteksten onweerstaanbaar worden
3. Hoe je sollicitanten laat kiezen voor jou in plaats van je concullega.

Allemaal door de bewezen toepassingen vanuit Neuromarketing en gedragspsychologie te gebruiken.
 

Online videolezing

“Sollicitanten Krijgen via Neuromarketing”

In deze 90 minuten lezing leer je 3 belangrijke onderwerpen:
1. Hoe je eenvoudig de conversie op je vacaturepagina verhoogt
2. Hoe je vacatureteksten onweerstaanbaar worden
3. Hoe je sollicitanten laat kiezen voor jou in plaats van je concullega.

Allemaal door de bewezen toepassingen vanuit Neuromarketing en gedragspsychologie te gebruiken.
 

 

Ben jij Recruiter, HR-manager, HR-medewerker of hou je je bezig met arbeidsmarkt-communicatie? Of ben je ondernemer of marketeer met HR
in je portefeuille?
Dan is deze online lezing speciaal voor jou!

Voor de lezing is momenteel een wachtlijst. Wil jij als eerste een plekje, meld je dan aan via de button

Een vacature is pas effectief als het goede sollicitanten oplevert.

Mag ik je vragen na te denken over de volgende drie vragen? 

 

🤔   Hoe maak jij van vacaturepagina-bezoekers sollicitanten?

 

🤔  Hoe krijg jij kwalitatieve sollicitanten in plaats van de net-niet-cv’s?

🤔  Hoe win jij het als werkgever van je concullega ook al zit er weinig verschil in je arbeidsvoorwaarden?

 

 

Dit is het antwoord

           

Door het slim toepassen van Neuromarketing en Gedragspsychologie.
Zo haal je veel meer resultaat uit je eigen wervingspagina’s en vacatures.

Online is de kans veel groter dat iemand afhaakt dan in het persoonlijke leven.

 

Zonder dat je iemand ooit spreekt moet je op basis van een functiebeschrijving, een pagina met mooie werkgevers praatjes en plaatjes jouw CV met al je persoonlijke gegevens toevertrouwen aan een klik op een “verzenden”button waarmee we mogelijk een commitment voor zeker een aantal jaren aangaan en waar we minimaal 25% van onze dag gaan doorbrengen.

 

Dat is nogal wat.

 

De manier waarop jij als potentiële werkgever je online omgeving inricht kan zo maar eens het verschil zijn tussen een afhaker of een cv in je mailbox.

De bedoeling is dus dat wij de sollicitant precies die informatie op het juiste moment aanbieden dat een klik op de sollicitatiebutton vol vertrouwen wordt gegeven.

GEINTERESSEERD?

KOM KIJKEN

195,- exclusief btw.

Voor de lezing is momenteel een wachtlijst.
Wil jij als eerste een plekje, meld je dan aan via de button

 

Wat zijn jouw   
RESULTATEN NA DE LEZING?

Daar draait het natuurlijk wel allemaal om. Na de lezing neem je dit mee: 

 

✅  Je vacatures worden beter gelezen en kennen geen afhaakmomenten meer 
Niemand kijkt vanuit het brein van de sollicitant, jij straks wel en daar zit je voordeel.

 

✅  Je leert hoe jij online als werkgever overkomt op een sollicitant
Je koestert elke sollicitant. Door een paar slimme aanpassingen verlies je ze niet meer aan je concullega. Want er zijn veel kapers op de kust, die elk moment kunnen toeslaan.

 

✅  Je gebruikt de bewezen 7 overtuigingsprincipes van Cialdini
Binnen het wervingsproces zijn ze ook uitstekend te gebruiken om iemand een extra beetje te helpen bij het maken van de juiste keuze. Zo heb jij meer conversie.

✅ Je krijgt de manier hoe ons brein vacaturepagina’s scant en hoe het de werkgever online beoordeelt
Ook dat telt mee. Dus krijg je de psychologie hoe je het gedrag van je sollicitant kan sturen.

✅  Je vacatureteksten komen direct binnen
Geen 13-in-een-dozijn vacaturetekst, maar persoonlijk en voorzien van precies de juiste actiewoorden. Je schrijft de taal die enthousiasme oproept in het brein.

 

ZO GAAN WE SAMEN TE WERK

in de lezing

  • Ontdek hoe het brein kijkt, leest en acteert
    Na je aanmelding krijg je al direct een eerste opdracht. Bam, meteen de eerste check om je conversie meteen al te verhogen. Daarom is de online summer school lezing meer vergelijkbaar met een halve dag training, dan gewoon 90 minuten luisteren. Door mee te doen en naderhand de opdrachten te finetunen heb je er het meeste profijt van.

 

  • Breng je eigen case in
    Leren van en met elkaar, dat is wat we gaan doen. Je mag je eigen case aanleveren die we dan tijdens de lezing behandelen of laat je inspireren door de cases van anderen. Zo krijg je er voor dezelfde prijs er meteen gratis advies erbij waar je normaal meer dan de prijs van deze lezing voor betaalt 😉.

 

  • Onweerstaanbare vacatures
    Omdat je zometeen weet hoe je de aandacht van de lezer pakt, vasthoudt en stuurt, wordt die klik op de button onweerstaanbaar. Meer sollicitanten en blije collega’s is het resultaat. Daar doen we het voor, toch?

 

Voor de lezing is momenteel een wachtlijst. Wil jij als eerste een plekje, meld je dan aan via de button

WAT IS JOUW BESTE OPTIE? Dit is de mijne:

Neuromarketing is dé snelste manier voor meer sollicitanten

Het allermooiste aan de toepassing van Neuromarketing is dat het werkt:  

1. Zonder dat je de hele website op de schop hoeft te gooien; 
2. Zonder dat je extra budget moet gaan vragen;
3. Zonder dat je een nieuwe employer branding strategie nodig hebt of aanpassingen daarin maakt;
4. Zonder dat je agressieve technieken hoeft toe te passen;

5. Zonder dat je een hele opleiding Neuromarketing, copywriting of webconversie hoeft te hebben gevolgd.

 

 

Ik hoor je nadenken over de vraag…. Chantal…. hoe kan dat dan en werkt het dan wel zo goed?

 

Jazeker!

 

Je hoeft alleen die kleine subtiele aanpassingen toe te voegen of het net iets anders te vertellen, dan ben je al klaar. Dat gebeurt als je weet hoe het brein van mensen werkt als het om te overtuigen gaat en welke technieken bij sollicitaties je daarvoor kan toepassen. Ik ben er voor je om te laten zien welke dat zijn. 

“Maak het brein hongerig, prikkel het en zorg dat er niks anders meer belangrijk is”.


Dat is het enige wat je hoeft te doen. Het dus net iets anders presenteren aan je brein. Dat gaan we doen door technieken te verwerken op de verschillende onderdelen vanuit de Neurowetenschap. Technieken die wetenschappelijk onderbouwd zijn en in echte praktijkcases zijn toegepast. Die ga ik je ook laten zien in de lezing.

 

DEZE LEZING BEVAT DE GEHEIMEN
van de drie ‘Godfathers’ van het brein

Tijdens de lezing krijg je concrete en makkelijk toepasbare praktische tips gebaseerd op de inzichten van de drie belangrijkste gedragswetenschappers die allemaal hun sporen al dik verdiend hebben. Eentje verkocht 14 miljoen exemplaren van zijn boek en de ander is gewoon Nobelprijswinnaar!

 Dit zijn ze:

 

🧠  We gebruiken de Neurowetenschappelijke kant van Nobelprijswinnaar Daniel Kahneman om precies de werking van onze hersenen te snappen en we het brein van de sollicitant een directe dosis dopamine (het plezierhormoon) te geven zodat deze niet afhaakt.

 

🧠  Het Fogg behavior design model ontwikkeld op Harvard University is de perfecte manier om te weten aan welke knoppen we mogen draaien om sollicitanten tot actie over te laten gaan. We motiveren ze op de diverse pagina’s en maken allerlei onnodige zaken overbodig. En we geven de juiste triggers die allemaal leiden naar die ENE gewenste actie: die befaamde klik op de button.

 

🧠  Natuurlijk mogen de overtuigingsprincipes van Robert Cialdini niet ontbreken. De bekendste uit het rijtje met zijn 14 miljoen verkochte boeken. Hij geeft ons maar liefst 7 handvaten waarvan je dacht dat deze alleen voor commercie zijn, maar niets is minder waar. Sympathie, Social Proof, Wederkerigheid, Schaarste, Consistentie, Eenheid en Autoriteit zijn binnen het wervingsproces ook uitstekend te gebruiken om iemand te helpen bij het maken van de juiste keuze.

SUCCESVOL TOEGEPAST 
SINDS 2007

Ik ben drs. Chantal van den Berg en Neuromarketing heeft mijn brein wakker geschud in 2007. Dat betekent dat ik al 15 jaar bezig ben met Neuromarketing 😱.

Voor jou dus heel fijn, want ik weet waarover ik praat. Veel belangrijker is nog dat ik ook weet wat het slimste is.

Want kennis hebben is niet hetzelfde als weten hoe en waar je het toepast… Meer dan 2 miljoen mensen zijn in aanraking geweest met mijn uitwerkingen van Neuromarketing, dus ervaring genoeg 😉

Het gave van deze lezing is dat ik de vertaling al voor jou maak naar het “hoe doe ik het zelf”.

En daar zit juist het geheim.

Deelnemers aan al mijn lezingen en posts geven dat terug. En dat ga je ook krijgen in deze lezing “Sollicitanten Krijgen via Neuromarketing”.  Plus het mooie van deze technieken is dat ze wetenschappelijk getest zijn en de uitkomsten positief waren, dus jouw kans op succes gegarandeerd.

1.085 deelnemers

aan online lezingen

Te zien bij

Te lezen op 

Te horen bij

De praktische details voor jou:

Wanneer:  nieuwe datum volgt

Duur : 90 minuten

Waar : online via Zoom

Investering : 195,- excl. BTW

Voor de lezing is momenteel een wachtlijst. Wil jij als eerste een plekje, meld je dan aan via de button