and
Start met verkopen via Neuromarketing. Sneller, makkelijker en gegarandeerd succes dan met traditionele verkoopmethoden
Speciaal voor ondernemers, directeuren en zzp-ers die een heel nieuw niveau willen bereiken in hun verkoopvaardigheden. Zodat je het onbewuste deel van de hersenen aanzet bij anderen dat leidt tot snellere resultaten
Beste ondernemer, directeur, zzp-er of specialist: neem even de tijd voor deze vragen:
- Heb je het idee dat klanten zich meer aangetrokken voelen tot je concurrent terwijl jij en jouw dienstverlening beter is?
- Krijg je vaak als antwoord “ja, maar” van je klanten als je iets uitlegt?
- Ben je het zat om allen kennis te krijgen in online cursussen en is de concrete toepassing in de praktijk alleen dat wat je nodig hebt?
- Zie je dat de aandacht van de ander verslapt in het verkoopproces, doordat je bijvoorbeeld geen reactie meer krijgt ondanks je herinnering?
Hoe vaak was je antwoord JA?
Meer dan 2 x?
Lees dan direct verder
Precies weten wat nodig is om anderen te overtuigen, is waarmee je het verschil gaat maken.
Speciaal voor jou is de Masterclass Succesvol Verkopen via Neuromarketing ontwikkeld. Neuromarketing is de manier waarop je het juiste deel van het brein van mensen leert aanspreken, namelijk dat deel dat de beslissing neemt.
Ontdek in deze masterclass op welke knoppen in het brein moet worden gedrukt voor effectieve marketing en verkoop. En op welke manier je het praktisch inzet binnen je bedrijf.
Je leert het toe te passen in je eerste gesprek, je mails, je offertes en ook bij je onderhandelingen. Maar veel belangrijker is hoe potentiële klanten jouw aanbod meteen snappen.
Zo bespaar je veel tijd en weet je dat jouw inspanningen ook effectief zijn.
WAT IS DAT WAARD?
De drie redenen die deze masterclass voor jou zo waardevol maken:
- Wat je in deze masterclass krijgt is van unieke waarde.
Er is namelijk GEEN andere masterclass voor ondernemers op het gebied van Neuromarketing voor B2B. Want deze masterclass bevat direct de praktijk in onderwerpen die dagelijks op jouw bord liggen. Niet na hoeven te denken over hoe je het moet implementeren. Nee, dat kan je meteen tijdens de masterclass al doen. - Zelf heb ik in vergelijkbare situaties en functies gezeten zoals jij.
Met een verantwoordelijkheid voor een team van 25 mensen. Plus ik was commercieel verantwoordelijk voor omzetten > 1mln euro inclusief de marketing en sales bij diverse zeer grote bedrijven. En ik wilde dan bij masterclasses vooral niet de kennis maar meteen de handvaten om het morgen toe te passen. Daardoor heb ik de meeste technieken al een keer voor je onderzocht en getest in de praktijk. - Het werkt altijd, echt waar!
Alle technieken uit de Neuromarketing zijn wetenschappelijk onderzocht. Ik heb die technieken gekozen die passen bij de situatie en ook een positieve uitkomst hebben. Dat is ook de reden dat mensen graag mijn aanpak overnemen. Omdat ze hebben ervaren dat het werkt. Ik vind dat fantastisch want ik gun jou dezelfde resultaten.
Hoe zou jij in 1 gesprek mensen kunnen overtuigen van de waarde van jouw dienst, heb jij de dat wel eens afgevraagd?
Succesvolle mensen gebruiken bij de start en aan het einde van hun aanbod precies die woorden waardoor ze automatisch overtuigen.
SUCCESVOL TOEGEPAST
SINDS 2007
Het begon met een doel in 2007. Een doel dat ik met de marketingtechnieken van toen niet zou kunnen halen, zo ambitieus was het. Dus moest ik iets slims doen. Anders doen dan alles wat ik eerder had gedaan. En dat mocht. De resultaten waren verbluffend.
En toen was het gebeurd.
Mijn fascinatie voor het brein was een feit. De interesse voor de diepere wereld in mensen was geboren. Dat was namelijk het geheime recept dat ik gebruikte om het target te behalen. Ik bestudeerde veel literatuur uit de Neuromarketing, de Neurowetenschappen en gedragspsychologie.
Zo leerde ik de subtiele werking van de hersenen kennen.
Alles had te maken had hoe ik slimmer kon communiceren met anderen. Dook ik in de wereld van de psychologie en wilde alles weten over hoe mensen denken en doen. Plus wat de reactie is van de hersenen op het moment dat we daar zelf invloed op uitoefenen.
Door al die literatuur en zelf testen kreeg ik inzicht in het gedrag van mensen. Hoe ik dat kon veranderen in een fractie van de tijd die ik voorheen spendeerde en gebruiken in mijn leiderschap om mensen tot aktie aan te zetten.
Ik ontwikkelde op basis van al die literatuur en learnings een blauwdruk aan stappen die je bij elke situatie tegenkomt. Het Breinkeuzeproces.
Bij elke stap in het proces horen technieken en manieren om ze aan het brein te presenteren.
Van waarom werkt het zoals het gaat, hoe los ik het zelf op en wat is de aktie die ik moet doen zodat het werkt wat ik graag wil.
MET DEZE MASTERCLASS HEB JIJ DE
de perfecte verkooptool te pakken om iedereen te verslaan
De Masterclass heeft 4 onderdelen die je op elk onderdeel precies geeft wat je nodig hebt.
Wat belangrijk is om te weten
Mensen denken vaak dat ze zelf wel een techniek kunnen toepassen vanuit een Youtube filmpje of gratis webinar, maar eigenlijk brengt het ze alleen maar verder weg van het resultaat.
Hoe komt dat?
Je moet weten welke techniek op welk moment in het proces het beste werkt en welke combinaties je juist wel of niet moet maken. Anders werken ze namelijk elkaar tegen.
Een waargebeurd verhaal:
Zo ging iemand me tijdens een gesprek heel trots uitleggen dat ze Nudging gingen toepassen omdat ze een voorbeeld hadden gezien op youtube. Ze waren alleen vergeten dat als het beeld niet met de tekst overeenkomt, hun fantastisch bedachte nudge geen enkel resultaat gaat opleveren…en dat gebeurde dus ook.
PRAKTIJKERVARING
IS DE KEY
Net zoals jij was en ben ik verantwoordelijk voor omzet.
Zelf ben ik meerdere jaren commercieel verantwoordelijk ben geweest voor het realiseren van omzetgroei in branches en bij bedrijven die het niet makkelijk hadden. Dus ik weet waar jij en klanten NU behoefte aan hebben.
Net zoals jij ben ik ondernemer.
Sinds 2013 ben ik ondernemer, 9 jaar alweer. Dan heb je al flink wat ervaring in wat wel en niet werkt. Betrad een markt die geheel nieuw was en waar ik in het eerste jaar mezelf al meteen een goed salaris kon betalen. Groeide in de daaropvolgende jaren met 15-20 %. Verloor in 2020 door Corona 70 % van mijn omzet, maar in 2021 was mijn omzet ondanks de crisis weer op het niveau 2019, terwijl er nog steeds lockdowns waren.
Net zoals jij heb ik een expertise.
Ik doe dit niet sinds gisteren. Snel gerekend betekent het dat ik al 15 jaar bezig ben met Neuromarketing. Voor jou dus heel fijn, want ik weet waarover praat. Veel belangrijker is nog dat ik ook weet wat het slimste is. En dat ik dagelijks mijn kennis uitbreid en bijstel waar nodig. Want kennis hebben is niet hetzelfde als weten hoe en waar je het toepast op het tijdsbeeld van dat moment.
En hier zit juist het geheim.
Ik neem deze bagage mee voor jou als basis waarop ik mijn al mijn lezingen, masterclass en posts maak. Deelnemers, fans en volgers geven dat steeds terug.
En dat is ook precies wat jij in deze online masterclass gaat krijgen en ervaren.
NU CONCREET
WAT KRIJG JE ALLEMAAL IN DEZE MASTERCLASS?
Op welke vragen ga je de antwoorden vinden? Hoe ziet het programma er qua onderwerpen uit? Jij neemt mee naar huis:
>> Waarom is Neuromarketing interessant voor jouw verkoop?
Je ziet de belangrijkste inzichten uit de Neuromarketing zijn die op jouw bedrijf van toepassing zijn. En dan weet je dat je vanaf morgen de zaken echt anders zult gaan bekijken.
>> Hoe werkt jouw brein en dat van je klanten?
Je brein bestaat uit zoveel verschillende onderdelen dat het belangrijk is dat je met de uitwerking naadloos aansluiten op die specifieke onderdelen.
>> Hoe laat je zien waarom jij echt het verschil maakt met de concurrent.
In deze wereld lijken onze diensten steeds vaker op elkaar, ook al vinden we zelf dat het niet zo is. Je klant als leek, moet dan maar het verschil zien te vinden. Via Neuromarketing kun je hem daar heel slim bij helpen waardoor jij de voorkeurspositie krijgt.
>> Welke hersentechniek zorgt ervoor dat mensen jou, jouw bedrijf en wat je doet niet meer vergeten?
De hippocampus is het deel van je brein waar de herinnering opgeslagen wordt. Hoe voedt je die hippocampus van je klant zodat jij daar verankerd wordt? Daarvoor heb je al kennisgemaakt op deze pagina met een techniek 🙂
>> Wat is de unieke maar ook zo simpele oplossing om elke boodschap gegarandeerd succesvol over te brengen?
Ons brein is in principe heel simpel. Wat wij alleen verkeerd doen, is dat we het juist veel te moeilijk maken om de boodschap te ontvangen voor je brein. De uitwerking van die simpele oplossing krijg je van mij?
>> Welk deel in de hersenen gebruik je om het bezwaar “Ik kan dat ook zelf” te laten vallen?
Het meest gevreesde antwoord dat je niet wil horen. Ook voor dit probleem hoeven we alleen maar de juiste route in de hersen te volgen zodat het als sneeuw voor de zon verdwijnt.
>> Wat zorgt ervoor dat je JA’s gaat scoren zonder moeite?
Als je weet welk vragen je zeker wel en niet moet stellen heb je het antwoord om direct in honderden euro’s meer in de verkoop te ontvangen
CONCLUSIE
HET RESULTAAT DAT JE ZEKER GAAT ERVAREN
Nu je alles wel gelezen hebt wat het je gaat geven, wat er in de masterclass zit en hoe ik dat jou ga geven, heb ik nog 1 vraag.
Wat doet dat met jou?
Herken je dat gevoel van een zo’n koe die na een lange winter weer de wei in mag? Die staat te trappelen om naar buiten te mogen, te springen van blijdschap en te gaan genieten van het sappige gras?
Als ik het mag uitbeelden… zoiets ?
Als jij dat koeiengevoel wil gaan ervaren, dan ben je klaar om te starten met de masterclass Verkopen via Neuromarketing.
Wat heb jij na de masterclass:
Praktische details:
Wanneer: op het moment dat het jou uitkomt.
Waar: via je eigen pc, laptop, tablet, smartphone of smart-tv
Duur: 1,5 uur
Ticket: 74,50,- inclusief BTW