Start met verkopen via Neuromarketing. Sneller, makkelijker en gegarandeerd succes dan met traditionele verkoopmethoden

 

Speciaal voor ondernemers, ZZP-ers en directeuren die een heel nieuw niveau willen bereiken in hun verkoopvaardigheden. Zodat je het onbewuste deel van de hersenen aanzet bij anderen dat leidt tot snellere resultaten

 

 

Beste ondernemer, ZZP-er, directeur of specialist: neem even de tijd voor deze vragen:

  • Heb je het idee dat klanten zich meer aangetrokken voelen tot je concurrent terwijl jij en jouw dienstverlening beter is?
  • Krijg je vaak als antwoord “ja, maar” van je werknemers of klanten als je iets uitlegt?
  • Ben je het zat om allen kennis te krijgen in online cursussen en is de concrete toepassing in de praktijk alleen dat wat je nodig hebt?
  • Zie je dat de aandacht van de ander verslapt in het verkoopproces, doordat je bijvoorbeeld geen reactie meer krijgt?

 

Hoe vaak was je antwoord JA?

Meer dan 2 x?

Lees dan direct verder 

Precies weten wat nodig is om anderen te overtuigen, is waarmee je het verschil gaat maken.

 

Speciaal voor jou is de Masterclass Succesvol Verkopen via Neuromarketing ontwikkeld. Neuromarketing is de manier waarop je het juiste deel van het brein van mensen leert aanspreken, namelijk dat deel dat de beslissing neemt.

 

Ontdek in deze masterclass op welke knoppen in het brein moet worden gedrukt voor effectieve marketing. En op welke manier je het praktisch inzet binnen je bedrijf.

 

Je leert het toe te passen in je eerste gesprek, je mails, je offertes en ook bij je onderhandelingen. Maar ook hoe potentiële klanten jouw aanbod of medewerkers je visie  meteen snappen.

 

Zo bespaar je veel tijd en weet je dat jouw inspanningen ook effectief zijn.

 

 

 

WAT IS DAT WAARD?

 

De drie redenen die deze masterclass voor jou zo waardevol maken:

  • Wat je in deze masterclass krijgt is van unieke waarde.
    Er is namelijk GEEN andere masterclass voor ondernemers op het gebied van Neuromarketing voor B2B. Want deze masterclass bevat direct de praktijk in onderwerpen die dagelijks op jouw bord liggen. Niet na hoeven te denken over hoe je het moet implementeren. Nee, dat kan je meteen tijdens de masterclass al doen.

     

  •  Zelf heb ik in vergelijkbare situaties en functies gezeten zoals jij.
    Met een verantwoordelijkheid voor een team van 25 mensen. Plus ik was commercieel verantwoordelijk voor omzetten > 1mln euro  inclusief de marketing en sales bij diverse bedrijven. En ik wilde dan bij masterclasses vooral niet de kennis maar meteen de handvaten om het morgen toe te passen. Daardoor heb ik de meeste technieken al een keer voor je onderzocht en getest in de praktijk.

     

  •  Het werkt altijd
    Alle technieken uit de Neuromarketing zijn wetenschappelijk onderzocht. Ik heb die technieken gekozen die passen bij de situatie en ook een positieve uitkomst hebben. Dat is ook de reden dat mensen graag mijn aanpak overnemen. Omdat ze hebben ervaren dat het werkt. Ik vind dat fantastisch want ik gun jou dezelfde resultaten.

     

Hoe zou jij in 1 gesprek mensen kunnen overtuigen van de waarde van jouw dienst, heb jij de dat wel eens afgevraagd? 

Succesvolle mensen gebruiken bij de start en aan het einde van hun aanbod precies die woorden waardoor ze automatisch overtuigen.

SUCCESVOL TOEGEPAST
SINDS 2007

 

Het begon met een doel in 2007. Een doel dat ik met de marketingtechnieken van toen niet zou kunnen halen, zo ambitieus was het. Dus moest ik iets slims doen. Anders doen dan alles wat ik eerder had gedaan. En dat mocht. De resultaten waren verbluffend.

 

En toen was het gebeurd.

 

Mijn fascinatie voor het brein was een feit. De interesse voor de diepere wereld in mensen was geboren. Dat was namelijk het geheime recept dat ik gebruikte om het target te behalen. Ik bestudeerde veel literatuur uit de Neuromarketing, de Neurowetenschappen en gedragspsychologie.

 

Zo leerde ik de subtiele werking van de hersenen kennen.

 

Alles had te maken had hoe ik slimmer kon communiceren met anderen. Dook ik in de wereld van de psychologie en wilde alles weten over hoe mensen denken en doen. Plus wat de reactie is van de hersenen op het moment dat we daar zelf invloed op uitoefenen.

Door al die literatuur en zelf testen kreeg ik inzicht in het gedrag van mensen. Hoe ik dat kon veranderen in een fractie van de tijd die ik voorheen spendeerde en gebruiken in mijn leiderschap om mensen tot aktie aan te zetten.

 

Ik ontwikkelde op basis van al die literatuur en learnings een blauwdruk aan stappen die je bij elke situatie tegenkomt. Het Breinkeuzeproces.

Bij elke stap in het proces horen technieken en manieren om ze aan het brein te presenteren.

Van waarom werkt het zoals het gaat, hoe los ik het zelf op en wat is de aktie die ik moet doen zodat het werkt wat ik graag wil.

 

 

MET DEZE MASTERCLASS HEB JIJ DE
de perfecte verkooptool te pakken om iedereen te verslaan 

 

De Masterclass heeft 4 onderdelen die je op elk onderdeel precies geeft wat je nodig hebt.

 

Wat belangrijk is om te weten

Mensen denken vaak dat ze zelf wel een techniek kunnen toepassen vanuit een Youtube filmpje of gratis webinar, maar eigenlijk brengt het ze alleen maar verder weg van het resultaat.

Je moet weten welke techniek op welk moment het beste werkt en welke combinaties je juist wel of niet moet maken. Anders werken ze namelijk elkaar tegen. Zo ging iemand me heel trots uitleggen dat ze Nudging gingen toepassen omdat ze een voorbeeld hadden gezien op yourube, alleen waren ze vergeten dat als het beeld niet met de tekst overeenkomt, hun fantastisch bedachte nudge geen enkel resultaat gaat opleveren…en dat gebeurde dus ook.

 

PRAKTIJKERVARING
IS DE KEY

Net zoals jij was en ben ik verantwoordelijk voor omzet. 

Zelf ben ik meerdere jaren commercieel verantwoordelijk ben geweest voor het realiseren van omzetgroei in branches en bij bedrijven die het niet makkelijk hadden. Dus ik weet waar jij en klanten NU behoefte aan hebben.

 

Net zoals jij ben ik ondernemer.
Sinds 2013 ben ik ondernemer, 8 jaar alweer. Dan heb je al flink wat ervaring in wat wel en niet werkt. Betrad een markt die geheel nieuw was en waar ik in het eerste jaar mezelf al meteen een goed salaris kon betalen. Groeide in de daaropvolgende jaren met 15-20 %. Verloor in 2020 door Corona 70 % van mijn omzet, maar steven nu af op niveau 2018.

 

Net zoals jij heb ik een expertise.
Ik doe dit niet sinds gisteren. Snel gerekend betekent het dat ik al 14 jaar bezig ben met Neuromarketing. Voor jou dus heel fijn, want ik weet waarover praat. Veel belangrijker is nog dat ik ook weet wat het slimste is. Want kennis hebben is niet hetzelfde als weten hoe en waar je het toepast.

En hier zit juist het geheim.

Ik neem deze bagage mee voor jou als basis waarop ik mijn al mijn lezingen, masterclass en posts maak. Deelnemers, fans en volgers geven dat terug.

Dat is ook precies wat jij in deze online masterclass gaat krijgen en ervaren. 

 

 

NU CONCREET
WAT KRIJG IK ALLEMAAL IN DEZE MASTERCLASS?

Op welke vragen ga je de antwoorden vinden? Hoe ziet het programma er qua onderwerpen uit? Jij neemt mee naar huis:

 

>> Waarom is Neuromarketing interessant voor jouw verkoop?
 Je ziet de belangrijkste inzichten uit de Neuromarketing zijn die op jouw bedrijf van toepassing zijn. En dan weet je dat je vanaf morgen de zaken echt anders zult gaan bekijken.

 

>> Hoe werkt jouw brein en dat van je klanten?
Je brein bestaat uit zoveel verschillende onderdelen dat het belangrijk is dat je met de uitwerking naadloos aansluiten op die specifieke onderdelen.

 

>> Hoe laat je zien waarom jij echt het verschil maakt met de concurrent.
In deze wereld lijken onze diensten steeds vaker op elkaar, ook al vinden we zelf dat het niet zo is. Je klant als leek, moet dan maar het verschil zien te vinden. Via Neuromarketing kun je hem daar heel slim bij helpen waardoor jij de voorkeurspositie krijgt.

 

>> Welke hersentechniek zorgt ervoor dat mensen jou, jouw bedrijf en wat je doet niet meer vergeten?

De hippocampus is het deel van je brein waar de herinnering opgeslagen wordt. Hoe voedt je die hippocampus van je klant zodat jij daar verankerd wordt?  Daarvoor heb je al kennisgemaakt op deze pagina met een techniek 🙂

 

>> Wat is de unieke maar ook zo simpele oplossing om elke boodschap gegarandeerd succesvol over te brengen?
Ons brein is in principe heel simpel. Wat wij alleen verkeerd doen, is dat we het juist veel te moeilijk maken om de boodschap te ontvangen voor je brein. De uitwerking van die simpele oplossing  krijg je van mij?

 

>> Welk deel in de hersenen gebruik je om het bezwaar “Ik kan dat ook zelf” te laten vallen?
Het meest gevreesde antwoord dat je niet wil horen. Ook voor dit probleem hoeven we alleen maar de juiste route in de hersen te volgen zodat het als sneeuw voor de zon verdwijnt.

 

>> Wat zorgt ervoor dat je JA’s gaat scoren zonder moeite?

Als je weet welk vragen je zeker wel en niet moet stellen heb je het antwoord om direct in honderden euro’s meer in de verkoop te ontvangen

 

CONCLUSIE

HET RESULTAAT DAT JE ZEKER GAAT ERVAREN

 

Nu je alles wel gelezen hebt wat het je gaat geven, wat er in de masterclass zit en hoe ik dat jou ga geven, heb ik nog 1 vraag.

 

Wat doet dat met jou?

Herken je dat gevoel van een zo’n koe die na een lange winter weer de wei in mag? Die staat te trappelen om naar buiten te mogen, te springen van blijdschap en te gaan genieten van het sappige gras?

Als ik het mag uitbeelden… zoiets ?

via GIPHY

 

Als jij dat koeiengevoel wil gaan ervaren, dan ben je klaar om te starten met de masterclass Verkopen via Neuromarketing.

 


Wat heb jij na de masterclass:
– Je hebt de unieke methode hoe je verkoopt via Neuromarketing in handen.
– Je weet precies wat jouw winnende principes om je te onderscheiden zijn waardoor de klant je als de ideale oplossing ziet
– Je hebt een belangrijke tool in handen gekregen die je op elke manier van communiceren kunt inzetten!

 

Praktische details:

Wanneer: op het moment dat het jou uitkomt. De toegang tot de masterclass is 6 maanden geldig vanaf aankoopdatum

Waar: via je eigen pc, laptop, tablet, smartphone of smart-tv

Duur: 1,5 uur

Ticket: 45,- excl. BTW

DENK NOG 1 KEER NA

EN GEEF VOOR JEZELF ANTWOORD OP DEZE VRAGEN

 

🤔 Wat betekent al die extra tijd voor je dag en week die jij nu nodig hebt om klanten te werven?

🤔 Wat betekent al dat extra marketingbudget wat nodig is om die beoogde omzet te halen?

🤔 Wat betekent die frustratie bij jezelf als het weer op een NEE uitdraait?

 

Vragen & Antwoorden

Wat houdt een online videolezing in?

Een online videolezing is er een die jij volgt op de dag en tijdstip dat het jou uitkomt. Je volgt deze lezing vanaf je eigen pc, tablet of smartphone.

Beantwoord je ook vragen?

Jazeker. Je kunt via het formulier op de videopagina je vraag stellen. Ik reageer daar binnen 24 uur op.

Hoe lang heb ik toegang?

Je hebt zeker 12 maanden toegang tot de video. Zo kun je elke keer een stuk kijken en toepassen. Dat is ook voldoende om je resultaten te gaan bereiken. Na die termijn kun je de termijn met 6 maanden verleningen voor 10,- incl. BTW.

Hoe gaat het bestellen in zijn werk?

Wanneer je de toegang bestelt, ontvang je op een persoonlijke toegangslink zodat je kunt starten. Je ontvang ook de factuur voor je administratie.

Check dus je spam mail als je een van deze mails niet direct ontvangen hebt. Loop je vast stuur dan een mail naar info@sprekerchantal.nl, dan helpen we je verder.

Ga ik alle resultaten bereiken?

Ik kan je alle tools aanreiken en voorbeelden geven. Het cruciale aspect is of jij het gaat toepassen. Dan pas zul je effect bereiken. En realiseer je dat de ene keer je techniek direct werkt en de andere keer je iets meer geduld mag hebben.