Chantal in de media 

Radio/TV

Interview Trappen

TV interview Editie NL | RTL4

Interview Vakantiesouvernirs

TV interview Editie NL | RTL4

Interview Boerenwoede

TV interview Editie NL | RTL4

Interview geheime documenten

TV interview Editie NL | RTL4

Interview Kort lontje

TV interview Editie NL | RTL4

Interview Zachte G

TV interview Omroep Brabant

Interview nostalgie

TV interview Editie NL | RTL4

Interview Verrassingen

TV interview Editie NL | RTL4

Interview Verzamelen

TV interview Editie NL | RTL4

Publicaties

Artikel Neuromarketing

Hoe gebruik je inzichten vanuit neuromarketing om een effectieve(re) online en offline campagne vorm te geven? Drie optimalisatievoorbeelden.

Artikel geheime documenten

De aantrekkingskracht van een geheim document: ‘Het is een drang’

Column Brainfirst

 Wachten…

Artikel Zo verkoop je meer

Je hebt spullen die je kwijt wil raken op de vrijmarkt. Hoe zorg je er nu voor dat je niet weer met de hele verzameling terug naar huis moet? Enkele tips vanuit neuromarketing voor een succesvolle dag.

Artikel prijzen webshops

waarom zijn we zo gevoelig voor kleinere prijsjes en hoe voorkom je nou dat je in een nepaanbieding trapt?

Artikel Retailtrends

Wat als de deur niet openstaat. Een kijk vanuit Neuromarketing op het dichthouden van de deuren in winkels voor energiebesparing.

Interview Zo werkt verleiden

Verleiden en verleid worden: hoe werkt het en willen we het?

Interview Zo werkt verleiden

Hoe vaak heb jij de zin “komt het gelegen” gezegd of gehoord? Een zin die de perfecte voorspelling voor een kortdurend gesprek weerspiegelt.

Jouw blad hier?

Vul het formulier via de link hieronder in en vermeld het gewenste onderwerp van het artikel of interview.

Podcast

Podcast Spotler

Onderwerp: Het effect van neuromarketing op Black Friday.

Podcast De werkverbeteraars

Onderwerp: Dit wist je nog niet over jouw brein, beïnvloeding en gedragsverandering

Jouw Podcast hier?

Vul het formulier via de link hieronder in en vermeld het onderwerp van de podcast, gemiddeld aantal luisteraars en aantal reeds gepubliceerde afleveringen.