Hoe u meer leads van hoge kwaliteit kunt genereren met Google Ads

Google en HubSpot zijn samengekomen om u een complete gids + checklist te bieden om u te helpen nieuwe gebruikers aan te trekken, uw leads te koesteren en uw campagnes in de toekomst te optimaliseren. Lees meer en ontvang €/£ 400 aan advertentietegoed wanneer u uw eerste Google Ads maakt in HubSpot. Voorwaarden zijn van toepassing.

Genereer leads, bouw uw pijplijn en lever deze aan verkoopteams.

Binnen leer je:

Een raamwerk in vier stappen om hoogwaardige leads te genereren in Google Ads

Leads genereren op schaal met zoekcampagnes, conversiemeting en offline conversie-import

Leads met een hoge intentie bereiken en opnieuw aanspreken via Google Ads

Uw prestaties maximaliseren met Google Ads om uw leadpipeline te laten groeien

Een checklist met praktische tips voor het maximaliseren van het genereren van leads in Google Ads

Genereer leads, bouw uw pijplijn en lever aan sales.

Op leadgeneratie gerichte adverteerders hebben het niet bepaald gemakkelijk. Om leads te stimuleren en te koesteren, moet je vaak meerdere keren contact met ze maken via meerdere kanalen, en toch het risico lopen ze onderweg kwijt te raken.Wat meer is, is dat de verwachtingen voor interacties met uw bedrijf zijn veranderd - een generieke verkoop-e-mail is niet langer voldoende. Uw publiek verwacht naadloos, behulpzaam en meeslepend advertentiemateriaal - en ze willen dat het op een privacyveilige manier wordt geleverd.In deze gids laten we u kennismaken met een 4-stappenkader dat is gericht op het creëren van kwalitatieve leads, websiteverkeer en meer. We nemen u mee door best practices voor metingen om u inzicht te geven in de impact van uw advertentie-inspanningen en dekkingstactieken om nieuwe gebruikers aan te trekken, deze leads rechtstreeks te koesteren via Google Ads en nog veel meer!

VEEL GESTELDE VRAGEN

Het vinden van een balans tussen volume en kwaliteit is de heilige graal van een marketeer, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.