Gebruik jij steeds dezelfde riedel om je dienst te presenteren?

Dan raak je het brein van de ander niet meer. Door een van deze drie slimme aanpassingen klinkt hij precies zoals de ander het wil horen.

Vanuit mijn vakgebied Neuromarketing weet ik hoe belangrijk woorden zijn. Ze zijn pas succesvol als ze je raken in het juiste gebeid je brein. En dat vergeten we maar al te vaak…

Mijn standaardriedel die ik gebruik is:

Ik geef lezingen met als doel om mensen te inspireren over het brein en hun dagelijkse werk.

Niet echt inspirerend als jij vooral van mij wil weten hoe jij op zoek bent naar creativiteit en daarvoor naar mijn lezing wil komen?

Leuke oefening:

Ik heb een leuke oefening bedacht om dit direct aan te passen. Je kunt de woordkeuze waarmee je je dienst presenteert namelijk heel snel aanpassen.

Doe dit maar eens:

Maak de volgende zin af en vul op de … jouw dienst en het resultaat voor de ander in.

Ik geef … met als doel om…

In deze video laat ik drie uitgewerkte voorbeelden aan je zien om voor deze resultaten:

  • Creativiteit
  • Concurrentie
  • Uitblinken
Connect met Chantal op LinkedIn voor nog meer tips