Online Video-On-Demand-lezing: Winnen van de Concurrent

 

Gebruik de Winnende Voordelen Ladder om je concurrent via Neuromarketing voor altijd op de tweede plek te laten eindigen.

 

Ben jij in staat je concurrent achter je te laten? Wat betekent het voor jou als jij automatisch gekozen wordt om de opdracht uit te voeren en extra opvolging of wachten overbodig wordt?

Dat heerlijke gevoel van een geaccepteerde offerte, de extra omzet waardoor je meer salaris kan uitkeren naar jezelf of gewoon een gevoel van waardering?

 

Jij voert gesprekken met potentiële klanten, schrijft mails met je aanbod, of stuurt offertes. Dat doe je toch niet voor de lol?

Tenzij je een vrijwilliger bent met een hobby. Nee, ook zij willen er iets mee bereiken. 

 

 

Wanneer we een offerte mogen maken, dan zit er dus altijd een doel achter: 

* Ik wil deze opdracht graag krijgen
* Ik wil deze klant graag helpen
* Ik wil in deze markt een ingang creëren

 

En dat doel heeft weer een achterliggende reden: 

* Ik wil graag dat ik mijn personeel zeker kan blijven betalen
* Ik wil in deze branche de nummer 1 worden
* Ik wil voorkeursleverancier worden van deze klant

Jouw probleem zit in de kans. 0,09 %, dit is jouw kans om de deal te krijgen

Dat is de kans dat ik jou inhuur op het gebied van online marketing. En dan heb je nog geluk. Dan kijk ik alleen nog maar in mijn 1e graad connecties op Linkedin. Niet eens daarbuiten. 

In mijn connecties zitten namelijk 1.100 professionals op het gebied van online marketing. En ik heb er maar eentje nodig. Ook al zou ik nog een extra selectie maken, dan heb ik nog teveel keuze.


Het maakt niet uit in welke branche of  functie je zit. Overal waar er meer van zijn, is er genoeg keuze.

En laat ons brein nou net niet goed zijn in het maken van keuzes. Dus daar heeft het heel veel hulp bij nodig.

 

Ben jij in staat bent om jouw concurrent standaard achter je te laten?

 

DAT WEET JE PAS

ALS JE DE GROOTSTE PROBLEMEN KENT

 

De drie grootste problemen die mensen hebben als het gaat om de betere deal te zijn:

  • Je weet iemand geen dopamine te geven met jouw product.
    Want zonder dopamine gaat geen enkel ander brein iets doen. Dit zorgt nl. voor het winnaarsgevoel. Dat heeft iemand nodig als het jouw product wil kopen.
  • Geen goed haakje hebben om een afspraak/gesprek te willen.
    Want  gratis e-books zijn standaard leadcreator geworden en werken dus niet meer. Je weet dat je daarna in een funnel komt. Mensen willen niet verkocht worden.  Je hebt een haakje nodig, zorg je niet alleen dat iemand absoluut met jou wil praten en je daarnaast meteen je expertstatus laat zien.
  • Niet weten wat je moet zeggen om in 1 gesprek de waarde van je product te overtuigen.
    Succesvolle mensen gebruiken namelijk bij de start en het einde van je aanbod de juiste woorden waardoor ze automatisch overtuigen

Wat is jouw enige optie?

JE CONCURRENT LATEN AFHAKEN

Want als jij jouw focus op iets anders hebt, dan heeft dat grotere gevolgen 
Als iemand jouw niet kiest, dat heeft dat meer impact op jou en je bedrijf dan je in eerste instantie ziet. Daar sta je vaak niet bij stil.

 

Vraag jezelf eens af: wat doet het met jou als:

* je steeds weer een afwijzing krijgt?
* je te horen krijgt dat ze met de ander net een betere klik hadden?
* drie keer herinneren en nog steeds geen reactie de standaard voor jou is geworden?
* je de lijn van de omzetcijfers alleen maar ziet dalen 

 

Ik vergelijk het met dit gevoel: 

 

MINDER BUDGET IS

GEGARANDEERD MEER CONCURRENTIE

 

Iedereen heeft ervaren dat het afgelopen jaren er een enorme verschuivingen zijn geweest, ook in de budgetten bij bedrijven.

Minder budget en meer aanbod is hét recept voor meer concurrentie.

En die heeft ook niet stil gezeten. Er is een strijd ontstaan om de beschikbare euro’s. Allemaal duiken we op bedrijven, want we willen omzet blijven maken.

Wat doe jij als er zoveel keuze is en de advertenties om je oren vliegen? Dan wil je toch niet een van de tig opties zijn, blut gaan op advertenties of nummer 2 worden?. 

 

WAT IS JOUW ENIGE OPTIE?

JE CONCURRENT LATEN AFHAKEN

 

Zonder dat je hem of haar af hoeft te vallen
Zonder dat je moet gaan overdrijven over je eigen kunnen
Zonder dat je agressieve technieken hoeft toe te passen.

 

Je hebt geen opleiding tot “bad guy of bad girl” gehad en die wil je ook niet gaan volgen. Je herkent jezelf ook niet als gepassioneerde ondernemer die ongevoelig is voor elke vorm van afwijzing.

Troost je, wat je net las, zouden jij en ik kunnen zijn, toch?

 

Daarom ging ik op zoek naar een slimme formule waarmee ik wel de beoogde resultaten kreeg.

 

Daarbij dacht ik aan de volgende situaties waar je niet meteen aan denkt, maar wel over exact hetzelfde gaan.

>> Hoe zou jij als vader van een puberdochter zorgen dat ze op tijd thuis is?

>> Hoe zou jij als loyale collega zorgen dat een andere collega ook eens een keer jouw vraag oppakt?

>> Hoe zou je als docent voor elkaar krijgen dat je leerlingen de stof leren?

>> Hoe zou je als coach je coachee tot daadwerkelijke aktie laten overgaan?  

 

 

Moet je alles radicaal anders gaan doen?

 

Nee,

 

Je hoeft alleen die kleine subtiele aanpassingen toe te voegen of het net iets anders te vertellen, en dan ben je al klaar. Dat gebeurt als je weet hoe het brein van mensen werkt als het om te overtuigen gaat en welke technieken je daarvoor kan toepassen.

Maak het brein hongerig, prikkel het en zorg dat er niks anders meer belangrijk is.
Het enige wat je hoeft te doen is je het dus net iets anders te presenteren aan je brein. Dat doe je door technieken te verwerken in jouw teksten vanuit de Neurowetenschap. 

 

MET DEZE TOOL VOOR JOUW BEDRIJF HEB JIJ DE
Complete NUMMER 1 positie in jouw markt

De Ladder van Winnende Voordelen gebaseerd op technieken uit de Neuromarketing is wat je nodig hebt
De 3 belangrijkste onderdelen om je concurrent voor te blijven heb ik samengevat in een praktische keynote van 52 minuten.

Inclusief een tool zodat jij het ter plekke of later zelf kan inzetten. 

DE 3 ONDERDELEN

die zorgen voor Winnende Voordelen

1. Je krijgt 22 redenen die direct duidelijk maken waarmee jij eruit springt

2. Je gaat de technieken toepassen die door de Googles, Facebook van deze wereld worden gebruikt om jouzelf of je medewerkers zo te presenteren dat ze de gunfactor krijgen, zonder dat je er hun expertise voor nodig hebt

3. Je krijgt de verleidingstechniek van een Amerikaanse professor die hebberige handen als gevolg heeft

 

Wat belangrijk is om te weten dat mensen vaak denken dat ze zelf wel een techniek kunnen toepassen vanuit een Youtube filmpje of webinar, maar eigenlijk brengt het ze alleen maar verder weg van het resultaat.

Je moet weten welke techniek op welk moment het beste werkt en welke combinaties je juist wel of niet moet maken. Anders werken ze namelijk elkaar tegen.

 

 

SUCCESVOL TOEGEPAST 
SINDS 2007

 

Dat betekent dat ik al 15 jaar bezig ben met Neuromarketing. Voor jou dus heel fijn, want ik weet waarover ik praat. Veel belangrijker is nog dat ik ook weet wat het slimste is. Want kennis hebben is niet hetzelfde als weten hoe en waar je het toepast.

Het gave van deze lezing is dat de vertaling al voor jou maak naar het “hoe doe ik het zelf”.

En daar zit juist het geheim.

Deelnemers aan al mijn lezingen en posts geven dat terug. En dat ga je op die 3 sporten van de ladder krijgen. Plus het mooie van deze technieken is dat ze wetenschappelijk getest zijn en de uitkomsten positief waren, dus kans op succes gegarandeerd.

Wat zijn jouw   
WINNENDE VOORDELEN?

Wat heb je na de lezing:

– Je hebt altijd 22 redenen om te winnen waardoor jouw bedrijf of dienst de voorkeurskeuze krijgt.
– Je weet ook precies de juiste snaar raken waardoor je bovenaan de stapel komt te liggen omdat iemand het je gunt
– Je geeft precies de juiste aanleiding via de R3-techniek waardoor je potentiële klant heel hebberig wordt om met jou een afspraak te hebben of een offerte te krijgen.

 


Wat gebeurt er met jou de lezing:
– Je krijgt elke keer weer een heel blij gevoel van de positieve reacties over jou en je bedrijf
– Je krijgt meer inkomsten om die investering te doen in je bedrijf die je lang wilde
– Je hebt een belangrijke tool in handen gekregen die je op elke manier van communiceren kunt inzetten!

 

Wat gaan we doen:
We werken met mijn “Ladder voor Winnende Voordelen”  waarin we de stappen samen doorlopen. Ik lever je de technieken uit de Neuromarketing en leg deze uit.

 

 

Inhoud lezing

De ladder van de winnende voordelen:

– Video 1: Introductie Neuromarketing (15 minuten)
– Video 2: The Battle (10:35 minuten)
– Video 3: Winning Mood (3:19 minuten)
– Video 4: De basis van alles: 22 redenen (5:12 minuten)
– Video 5: De basis van alles: 22 redenen: deel 1 (5:38 minuten)
– Video 6: De basis van alles: 22 redenen: deel 2 (5:50 minuten)
– Video 7: De basis van alles: 22 redenen: deel 3 (5:17 minuten)
– Video 8: Raak de juiste snaar (7:08 minuten)
– Video 9: Hebberigheid creëren (9:07 minuten)
– Video 10: De Gouden Tip (2:03 minuten)

 

 

 

Wanneer: de lezing is direct beschikbaar mijn Video-On-Demand-platform “Brainschool”

Waar: vanaf elke plek waar jij maar wil, via je smartphone, laptop of smarttv.

Tijd: De video’s hebben een totale lengte van 52 minuten en je hebt daarna nog 1 – 2 uur nodig om de worksheet in te vullen. Het eventuele denkwerk dat je nodig hebt, is afhankelijk van je onderwerp en doel.

Ticket: 54,50,- incl. BTW

 

 

 

Voor de superprijs van 54,50,- incl. btw

EXTRA BONUS 1

Hoe jij het voor elkaar krijgt:
We maken samen de vertaling naar de praktijk via de worksheet “Je brein en Winnende Voordelen”. 

Na de lezing kun je dan direct zelf aan de slag. Zo heb je meteen de juiste actie te pakken. 

 

EXTRA BONUS 2

Video met 3 subtiele toevoegingen voor extra geloofwaardigheid
De video geeft je nog drie extra toevoegingen die je op elk moment in je aanbod kan gebruiken om nog een extra duwtje te geven?