Hoe de keuze voor een pen er eens is die je vooraf kan sturen
Gepubliceerd op: 27 mrt, 2021

Ken je deze klassieker? Iemand vraagt je een pen te kiezen.

Wat niemand je vertelt, is dat jijzelf een veel grotere rol speelt bij die keuze dan de pen zelf.

 

Velen focussen zich op de details van de pen. Slimmeriken nemen ook het voordeel van de pen mee.

Mensen die Neuromarketing toepassen doen nog iets extra.

Degene die over die pen vertelt heeft namelijk net zo’n grote invloed op de keuze dan het product of dienst zelf. Vanuit neuromarketing is daar veel onderzoek naar gedaan.

 

Sta hier eens bij stil:

👉🏻 Als jij namelijk zelf het liefst met zwart schrijft, zul je eerder zwart aanbevelen. Zit de ander daar op te wachten?

👉🏻 Als jij linkshandig bent, mis je mogelijk de voordelen die passen bij iemand die rechtshandig schrijft. Neem jij die mee?

👉🏻 Als je vergeet om je expertise status in te zetten, kom je eerder ongeloofwaardig over. Juist nu is deze enorm belangrijk.

 

Wil je zien hoe dit in de praktijk werkt en welke Neuromarketingtechnieken je daarvoor gebruikt?

Plus daaruit direct leren hoe je dit morgen toepast bij het aanbevelen van jouw eigen product of dienst?

 

Kom dan op 8 april as spieken >> https://sprekerchantal.nl/online-overtuigen/