waarom gratis e-books en virtuele kopjes koffie geen resultaat geven
Gepubliceerd op: 21 mrt, 2021

Ben jij iemand die virtuele kopjes koffie, strategiegesprekken of gratis e-books uitdeelt?

Stop daar onmiddellijk mee en vervang het door dit. Het is veel krachtiger en geeft hogere resultaten.

 

Wees eerlijk, zulke cadeautjes hebben maar 1 doel. Aan tafel komen bij iemand waaraan jij jouw diensten wil slijten. Wanneer je het bekijkt vanuit het #brein van de ander, dan heeft dit alleen maar nadelen.

Dit zijn ze:

😩 Omdat zowat iedereen deze strategie gebruikt, herkent je brein zoiets direct als een verkapt verkoopgesprek en gaan de alarmbellen aan

😩 Jij probeert uit het gesprek of de mails iets nuttigs te halen. Helaas je krijgt alleen maar je probleem uitvergroot en hoor je een strategie zonder resultaat

😩 Je brein probeert probeert er daarna zo snel mogelijk vanaf te komen door te vluchten, en meld je je af voor nieuwe mails of geeft geen reactie meer.

Neem 1 ding van mij aan.

We kopen graag, alleen willen we niet dat er iets aan ons verkocht wordt.

Je bent wel direct waar je moet zijn, wanneer je iets aanbiedt waardoor de ander hebberig wordt. Plus, dat zet ook het koopproces in gang.

Hoe je concreet hebberigheid tijdens jouw contactmoment aanwakkert vertel ik bij de keynote “Winnende Voordelen via neuromarketing

Hebberig?

 

Bestel dan snel je ticket : 👉🏻 https://sprekerchantal.nl/online-overtuigen/