Welke winnende Voordelen Waardoor je Concurrent Afhaakt heb jij?
Is winnen van je concurrentie jouw belangrijkste aandachtspunt voor het komende halfjaar? Vast niet, als je denkt: “laten we eerst maar eens uit de crisis komen”. In dat geval is NU het moment om wakker te worden.
Iedereen heeft ervaren dat er het afgelopen jaar enorme verschuivingen zijn geweest. Veranderende markten, kleinere budgetten bij bedrijven, etc. Gevolg: meer concurrentie.
Zodra de markt weer open gaat, ontstaat er dus een enorme strijd om de beschikbare euro’s. Iedereen duikt er vol op, want we willen omzet (goed)maken.
Hoe ga jij in deze strijd het verschil maken? Zeker niet op de traditionele wijze, want deze slagenwisseling zal veel verliezers kennen.
Wat is dan je enige optie?
Je concurrent laten afhaken!
Zo ziet dat eruit:
[bron: gyphy]
Voor jou simpeler gezegd dan gedaan?
Niet, als je weet dat #neuromarketing hiervoor direct implementeerbare en gegarandeerd werkende technieken heeft.
Die heb ik samengevat in de keynote:
Winnende Voordelen Waardoor je Concurrent Afhaakt via Neuromarketing
Bekijk hier de onderwerpen die ik in de lezing van 1 april a.s. zal behandelen:
ps. Alleen al om de 22 goede redenen die niemand in Nederland nog toepast, waardoor je altijd van je concurrent wint, is het al super waardevol.