Ben jij ook liever de nummer 1 dan de nummer 2 in jouw business?
Gepubliceerd op: 19 sep, 2021

Altijd leuk om je naam te Googlen…en ontdekken dat conculega’s advertenties bij de zoekresultaten zetten. Hoe zou jij het vinden als je concurrent dat bij jou doet? Bekruipt jou een stekend gevoel van jaloezie, of verschijnt er een serene glimlach op je gezicht?

A
 
Bij mij komt er altijd een glimlach van trots op mijn gezicht. Ik zie het als een mooi compliment: zij willen laten weten dat ze er ook zijn en gebruiken mij als trigger. Top!
 
Waarom kan ik er op deze manier naar kijken? Ik doe het slimmer 😁.
 
Ja, ik ben eerlijk. Ik heb concurrentie, dat houdt me scherp. En als we dan toch samen op een shortlist van een potentiële klant staan, dan sta ik liever bovenaan. Jij ook, toch?

Hoe ik dat slimmer doe? Dat lees je hieronder. 👇🏼

7 jaar geleden ben ik op zoek gegaan naar die specifieke technieken vanuit mijn expertisegebieden #Neuromarketing#Neurowetenschappen en #Gedragspsychologie hoe ik simpeler kan winnen van mijn concurrent op allerlei vlak.

Toen heb ik ze uitgebreid getest. Want als je tegen anderen zegt dat ze resultaten krijgen, dan moet je het eerst ook zelf toepassen en zeker weten dat het werk.

Die allerbeste technieken zitten nu verwerkt in mijn lezingen en adviezen wanneer het over concurrentie gaat. Practise what you preach…toch?

 

De superslimme formule

 

Wat is nou die superslimme formule waarmee ik mijn resultaten hebt bereikt en die ik nog dagelijks gebruik?
 
🥇 Maak het brein hongerig, prikkel het en zorg dat er niks anders meer belangrijk is 🥇
 

Dat is het.

Ik zie je meteen denken: “Leuk Chantal, maar HOE doe ik dat dan?”

Die superslimme formule bestaat uit 3 onderdelen.

Het allerbelangrijkste onderdeel is dat je altijd 22 redenen bij de hand hebt die direct duidelijk maken waarmee jij eruit springt.
 
Dat is het pure goud.
 
En elke keer weer zie ik dat zelfs miljoenenbedrijven ze niet op een rij hebben, laat staan MKB en ZZP. Zo zonde van al die onnodige inspanning, tijd en geld.
Terwijl dat goud gewoon voor hun neus ligt, alleen ze zien het zelf niet. Totdat ik het vijfletterwoord vertel waarmee het goud voor iedereen zichtbaar wordt, dan valt het kwartje meteen.

 

De Videolezing waarin deze formule verwerkt zit.

Omdat ik iedereen een nummer 1 positie gun, heb ik deze formule uitgewerkt in een nieuwe videolezing die voor iedereen toegankelijk is: “Winnende Voordelen via Neuromarketing”.

Voel je vrij om mee te doen via deze link: https://lnkd.in/dr3JkKDn
 
#chantalvandenberg