De Ticketverkoop is gesloten

 

 

28 januari 2020: 16.00 uur
Live lezing: Doelen behalen via Neuromarketing

Iedereen heeft doelen. Jij hebt een persoonlijk doel zoals bijvoorbeeld afvallen, sporten of meer tijd met anderen doorbrengen.
Of je hebt een zakelijk doel. Je bent verantwoordelijk voor een aantal KPI’s danwel ben jij degene die aan een doel moet werken.

 

Heb jij een doel in de trend van:

* Ik wil dit jaar 20 nieuwe klanten
* Ik wil 3 kilo afvallen
* Ik wil 5 % conversie op mijn website

 

Dan wil jij evt. met hulp van je personeel die doelen halen, toch. Want anders had je geen doel gesteld.

 

Onbehaalde doelen hebben gevolgen
Als een doel niet wordt gehaald heeft dat gevolgen. Daar sta je vaak niet bij stil. Wat betekent het voor je jezelf of je bedrijf als een doel niet wordt gehaald? Persoonlijk baal je, negatief gevoel. Zakelijk geen extra beloning, minder budget of zelfs minder mensen.

Het is dus mega belangrijk dat je jezelf en anderen in staat stelt om doelen te halen. Want doelen stellen en die halen is het beste gevoel van de wereld.

 

via GIPHY

 

En dat hebben we met zijn allen heel erg nodig.

 

Moet je alles radicaal anders gaan doen?

 

Nee,

 

Je hoeft alleen maar te weten waar je brein de fout in kan gaan en welke technieken je brein helpen.

 

Een voorbeeld

 

Het voorkomen van het NSO-syndroom

 Het is geen toeval dat 82% op 1 januari naar ‘dieet’ op Google zoekt. En ook niet dat jij aan het einde van deze maand de moed opgeeft. Het wordt veroorzaakt door automatische patronen in je brein.

 

De doelenkiller is het Next Shiny Object syndroom (NSO-syndroom). Je voelt je aangetrokken tot iets nieuws, gaat er achteraan en verliest de focus op je eigenlijke doel.
NSO’s verschijnen elke dag in je tijdlijn op socials of in je inbox en hup… je huppelt er achteraan.

 

Het NSO-Syndroom overkomt ons allemaal, mij ook. Nieuwe kansen zien en grijpen, geeft meer nieuwsgierigheid en interesse dan iets waar je al mee bezig bent. Voelt en ziet eruit als een doel, maar is afleiding. Een diamant die een gewoon stuk glas blijkt.

 

Presenteer het anders aan je brein
Wat helpt dan wel?

Het enige wat je hoeft te doen is je huidige doelen anders te presenteren aan je brein.

 

Dat doe je door technieken te verwerken in die doelen vanuit de Neurowetenschap. Daarmee maak je het je brein makkelijker om een doel te halen, gemotiveerd te blijven en focus op je doel te houden.

 

 

De 4 belangrijkste onderdelen heb ik samengevat in een praktische keynote van 35 minuten. Inclusief een template zodat jij het ter plekke of later zelf kan inzetten.

Wat zijn de vier onderdelen om doelen te behalen vanuit Neuromarketing:

1. Je gaat kijken naar je doel vanuit een reframing perspectief

2. Je gaat je doel zodanig primen dat je brein het als een makkelijk klusje ziet

3. Je gaat via nudging jezelf een duwtje in de goede richting geven

4. Je gaat een gedragstechniek gebruiken om je doel vol te houden

 

Dat klinkt heel technisch, maar dat is het gelukkig niet. Het gaat niet zozeer om de termen, maar veel meer om de toepassing. Want als je priming bijvoorbeeld verkeerd toepast, breng je jezelf juist alleen maar verder weg van een doel.

En die toepassing met de vertaling naar het “hoe doe ik het zelf” daar zit juist het geheim. En dat ga je op die 4 onderdelen krijgen.

Succes gegarandeerd
Het mooie van deze technieken is dat ze wetenschappelijk getest zijn en de uitkomsten positief waren, dus kans op succes gegarandeerd.

Wat heb je na de lezing:
– Je begint met een nieuw doel, én haalt tot het einde.
– Je hebt een lijst met zakelijke ideeën, die wel worden uitgevoerd.
– Je kunt je doel volhouden, ook al is de termijn van je doel langer dan 1 maand

 

Wat gebeurt er met jou de lezing:
– Je kan een nieuw doel stellen dat ook weer wordt gehaald.
– Je ideeën leveren echt iets op en geven ruimte voor andere plannen.
– Je merkt dat afleiding voortaan niet meer voor jou geldt.

 

 

Praktische details:

Wanneer: donderdag 28 januari 2020

Waar: live via Zoom

Tijd: 16.00 – 16.35 uur

Ticket: 27,- excl. BTW

 

 EXTRA BONUS

Hoe jij het voor elkaar krijgt:
We maken samen de vertaling naar de praktijk. Je krijgt een template om jouw doelen via het framework samen te stellen, zodat jij het levende bewijs wordt van behaalde doelen.

Na de lezing kun je dan direct zelf aan de slag. Zo heb je meteen de juiste aktie te pakken.