Gebruik het Doelenkompas om je bereikte doelen via Neuromarketing  met een luid schreeuwende whoohooo!! , een yellende yesss!! of een krachtig gebalde vuist af te sluiten in plaats van een hoofdhangende arghhh, een scheldpartij tegen jezelf of een voorwerp waar je je frustratie op uitleeft.

 

Wat betekent het voor jou als je een doel stelt en je dat ook een keer écht helemaal haalt? Zodat je vol trots dan kunt delen op social media en je daar veel felicitaties voor krijgt?

Dat heerlijke gevoel van over de streep komen, het extraatje wat je jezelf kan veroorloven of gewoon een supermooie bevestiging van je harde werken?

 

Na elke vakantie heeft iedereen weer nieuwe doelen, jij ook? Dat komt door de luminale periode in je brein. Dat zijn momenten in het jaar waarop je besluiten neemt. En september is precies zo’n periode. 

Dikke kans dat jij dus ook een nieuw doel voor ogen hebt

Hoe ik dit weet? Omdat er een hele wetenschap achter zit. Ook op het vlak van doelen stellen. En die is anders dan wat je zou denken. 

Waarom is dat belangrijk? 

MENSEN DIE DOELEN STELLEN ZIJN SUCCESVOLLER

Onderzoek is er heel duidelijk over: Mensen die doelen stellen zijn succesvoller dan mensen die alleen hun best doen.

Maar wanneer je er Neuromarketing aan toevoegt dan kun je zeggen dat je doelen ook succesvol zijn.

Je ziet ze overal terug op allerlei vlakken:

Na de zomer gaan veel mensen op zoek naar een nieuwe baan. Na kerst willen veel mensen afvallen naar een nieuwe baan. Ook scheidingen en overlijdens zie je veel in deze periodes terugkomen. Vanaf september ga je al aan de slag met de budgetten voor het volgende jaar. Zonder dat we het doorhebben zitten er dus veel meer automatische patronen in je hoofd dan je doorhebt.

WAT ZIJN JOUW DOELEN

VOOR DE REST VAN 2021?

 

Laat even je gedachten gaan, welk doel of doelen heb jij voor de komende periode voor ogen?


Is het een persoonlijk doel zoals bijvoorbeeld afvallen, sporten of meer tijd met anderen doorbrengen.
Is hebt een zakelijk doel voor je bedrijf, zoals omzet, projecten realiseren of dat nieuwe product op de markt introduceren.

Of

Je bent verantwoordelijk voor een aantal KPI’s danwel ben jij degene die aan een doel moet werken. Je hebt nu nog de laatste maanden van het jaar om gas te geven om die resultaten te bereiken, zodat je een goede score op je beoordeling of zelfs een bonus krijgt.

 

Heb jij een doel in de trend van:

* Ik wil dit jaar 20 nieuwe klanten
* Ik wil 10.000 euro extra omzet halen
* Ik wil zichtbaarder zijn
* Ik wil 3 kilo afvallen
* Ik wil 2.000 nieuwe volgers
* Ik wil 5 % meer conversie op mijn website

 

Dan wil jij die doelen halen, toch?

 

Want anders had je geen doel gesteld.

 

WEET JIJ DE GEVOLGEN

VAN ONBEHAALDE DOELEN?

Als een doel niet wordt gehaald heeft dat gevolgen. Daar sta je vaak niet bij stil.

bron: GIPHY

 

Wat betekent het voor jou en je bedrijf als een doel niet wordt gehaald?

* Persoonlijk falen
* Negativiteit
* Niet een extra investering kunnen doen
* Geen extra beloning voor jezelf
* Mensen moeten ontslaan

 

Moet je alles radicaal anders gaan doen?

 

NEE,

 

Je hoeft alleen maar te weten waar je brein de fout in kan gaan en welke technieken je brein helpen.

 

Een voorbeeld:

 

DE DOELEN KILLER NDROOM

HET NSO-SYNDROOM

 

Het is geen toeval dat 82% op 1 januari naar ‘dieet’ op Google zoekt. En ook niet dat jij aan het einde van deze maand de moed opgeeft.
Het is ook geen toeval dat je in september op zoek gaat naar een nieuwe job. En ook niet dat jij na 3 afwijzigingen rete onzeker wordt of dat het uberhaupt nog gaat lukken.

 

Het wordt allemaal veroorzaakt door de automatische patronen in je brein.

 

De doelenkiller is het Next Shiny Object syndroom (NSO-syndroom). Je voelt je aangetrokken tot iets nieuws, gaat er achteraan en verliest de focus op je eigenlijke doel.
NSO’s verschijnen elke dag in je tijdlijn op socials of in je inbox en hup… je huppelt er achteraan.

 

Het NSO-Syndroom overkomt ons allemaal, mij ook. Nieuwe kansen zien en grijpen, geeft meer nieuwsgierigheid en interesse dan iets waar je al mee bezig bent. Voelt en ziet eruit als een doel, maar is afleiding. Een diamant die een gewoon stuk glas blijkt.

 

 

 

ANDERS PRESENTEREN

DAT IS DE OPLOSSING

 

Wat helpt dan wel?

Het enige wat je hoeft te doen is je huidige doelen anders te presenteren aan je brein.

 

Hoe werkt dat: anders presenteren?

Dat doe je door technieken te verwerken in die doelen vanuit de Neurowetenschap. Daarmee maak je het je brein makkelijker om een doel te halen, gemotiveerd te blijven en focus op je doel te houden.

 

Zo stel je jezelf in staat om doelen te halen. Want doelen stellen en die halen is het beste gevoel van de wereld.


(bron:giphy)

 

En dat hebben we met zijn allen heel erg nodig.

 

 

DE 4 ONDERDELEN

OM ELK DOEL TE HALEN

De 4 belangrijkste onderdelen heb ik samengevat in een praktische keynote van 35 minuten. Inclusief een template zodat jij het ter plekke of later zelf kan inzetten.

 

Wat zijn de vier onderdelen van het Doelenkompas om je doelen te behalen vanuit Neuromarketing:

1. Je gaat kijken naar je doel vanuit een reframing perspectief, om van elk doel een haalbaar doel te maken

2. Je gaat je doel zodanig primen zodat je brein het als een makkelijk klusje ziet

3. Je gaat via nudging jezelf een duwtje in de goede richting geven, en je de juiste motivatie te pakken hebt

4. Je gaat een gedragstechniek gebruiken om je doel vol te houden, want afhaken gaat jou niet meer gebeuren

 

Dat klinkt heel technisch, maar dat is het gelukkig niet. Het gaat niet zozeer om de termen, maar veel meer om de toepassing. Want als je priming bijvoorbeeld verkeerd toepast, breng je jezelf juist alleen maar verder weg van een doel.

En die toepassing met de vertaling naar het “hoe doe ik het zelf” daar zit juist het geheim. En dat ga je op die 4 onderdelen krijgen.

SUCCES GEGARANDEERD

KIJK MAAR

👇🏼

1. Wetenschappelijk onderbouwd:
Het mooie van de technieken in deze lezing  is dat ze wetenschappelijk getest zijn en de uitkomsten positief waren, dus kans op succes gegarandeerd.

 

2. Ervaren expert:

Al 14 jaar adem ik Neuromarketing. Voor jou dus heel fijn, want ik weet waarover praat. Veel belangrijker is nog dat ik ook weet wat het slimste is. Want kennis hebben is niet hetzelfde als weten hoe en waar je het toepast.

 

3. Praktijk vertaling:

Het gave van deze lezing is dat de vertaling al voor jou maak naar het “hoe doe ik het zelf”. En daar zit juist het geheim. En dat blijkt wel.

Diverse deelnemers uit een eerdere lezing gaven hun reactie:
Omwille van de privacy zijn bepaalde gegevens weggelaten.

 

 

Pieter wilde meer volgers op Linkedin. Dat was zijn doel. Hij volgde de lezing in januari en in juni stuurde mij me de mail. Hij had ze al gehaald.

Hans wil 1o kg afvallen. Dat was een enthousiast doel. Door de lezing kreeg hij het inzicht hoe hij zichzelf zo kon primen dat hij elke dag met zijn doel bezig kong zijn. Hans is er nog niet, maar is aardig op weg!

Carina wilde meer zichtbaarheid. Ook zij volgde de lezing en heeft haar doel leren framen waardoor haar zichtbaarheid toenam.

DIT IS WAAR 

JE HET VOOR DOET

 

Wat heb je na de lezing:
– Je begint met een nieuw doel, én haalt tot het einde.
– Je hebt een lijst met zakelijke ideeën, die wel worden uitgevoerd.
– Je kunt je doel volhouden, ook al is de termijn van je doel langer dan 1 maand

 

Wat gebeurt er met jou de lezing:
– Je kan een nieuw doel stellen dat ook weer wordt gehaald.
– Je ideeën leveren echt iets op en geven ruimte voor andere plannen.
– Je merkt dat afleiding voortaan niet meer voor jou geldt.

 

 

Praktische details:

Wanneer: de lezing is beschikbaar via mijn Video-On-Demand-platform “Brainschool”

Waar: vanaf elke plek waar jij maar wil, via je smartphone, laptop of smarttv.

Tijd: je hebt 50 minuten nodig voor de video en daarna 1 – 2 uur om de worksheet in te vullen

Ticket: 35,- incl. BTW

 

Normaal 55,- nu voor de introductieprijs van 35,- incl. btw

 EXTRA BONUS

1 Hoe jij het voor elkaar krijgt:
We maken samen de vertaling naar de praktijk. Je krijgt een template om jouw doelen via het framework samen te stellen, zodat jij het levende bewijs wordt van behaalde doelen.

Na de lezing kun je dan direct zelf aan de slag. Zo heb je meteen de juiste actie te pakken. 

2. Hoe jij het in je dagelijkse leven implementeert:

Vaak is het lastig om onze doelen in ons dagelijkse leven in te vlechten. Daarom krijg je als extra bonus de DoelenImplementeerPlanner. Een superhandige tool waarmee je je doelen elke maand zo neerzet dat je ze niet meer vergeet. 

 

 

DENK NOG 1 KEER NA

EN GEEF VOOR JEZELF ANTWOORD OP DEZE VRAGEN

 

🤔 Wat betekent al die extra tijd voor je dag en week die jij nu bezig bent met motivatie vinden?

🤔 Wat betekent al dat extra geld wat nodig is om al die andere manieren uit te proberen die toch niet werken?

🤔 Wat betekent die frustratie bij jezelf als het weer op niet lukt?

 

Vragen & Antwoorden

Wat houdt een online videolezing in?

Een online videolezing is er een die jij volgt op de dag en tijdstip dat het jou uitkomt. Je volgt deze lezing vanaf je eigen pc, tablet of smartphone.

Beantwoord je ook vragen?

Jazeker. Je kunt via het formulier op de videopagina je vraag stellen. Ik reageer daar binnen 24 uur op.

Hoe lang heb ik toegang?

Je hebt zeker 12 maanden toegang tot de video. Zo kun je elke keer een stuk kijken en toepassen. Dat is ook voldoende om je resultaten te gaan bereiken.

Hoe gaat het bestellen in zijn werk?

Wanneer je de toegang bestelt, ontvang je op een persoonlijke toegangslink zodat je kunt starten. Je ontvang ook de factuur voor je administratie.

Check dus je spam mail als je een van deze mails niet direct ontvangen hebt. Loop je vast stuur dan een mail naar info@sprekerchantal.nl, dan helpen we je verder.

Ga ik alle resultaten bereiken?

Ik kan je alle tools aanreiken en voorbeelden geven. Het cruciale aspect is of jij het gaat toepassen. Dan pas zul je effect bereiken. En realiseer je dat de ene keer je techniek direct werkt en de andere keer je iets meer geduld mag hebben.