Hoe je sollicitanten overtuigt op de solliciteerbutton te drukken
Gepubliceerd op: 12 jul, 2022

Hoe overtuig je sollicitanten om op de ‘solliciteer’-button te drukken? De grootste uitdaging van dit moment voor HR. “De functie is ingevuld” is van een alledaagse uitspraak overgegaan naar een magische zin. Dat moet anders! 👇🏼

 
Officieel zomer en Nederland zucht niet onder de hitte maar onder een personeelstekort.

Al die vacatures in onze tijdlijnen brachten mij tot de vraag hoe ik via mijn expertise op het gebied van #neuromarketing#psychologie en het brein een bijdrage kan leveren aan het verkleinen van dat enorme probleem.
 
Zo vaak kreeg ik deze zin al te horen:

“Chantal, We kunnen geen klanten meer aannemen want we hebben geen personeel. Heb jij een oplossing?”

Want…

Hoe haal je meer resultaat uit je eigen wervingspagina’s en vacatures zonder je employer branding aan te hoeven passen of je hele werkenbij-website op de schop te moeten gooien?
 

Dat was het uitgangspunt van mijn oplossing.
 

Na een enthousiaste duik in de wetenschap achter Neurorecruiting zoals ik het noem, kwamen drie vragen boven die op korte termijn resultaat bieden.

De drie vragen die op korte termijn resultaat bieden:
🤔 ʜᴏᴇ ᴍᴀᴀᴋ ᴊᴇ ᴠᴀɴ ᴠᴀᴄᴀᴛᴜʀᴇᴘᴀɢɪɴᴀ-ʙᴇᴢᴏᴇᴋᴇʀꜱ ꜱᴏʟʟɪᴄɪᴛᴀɴᴛᴇɴ?
🤔 ʜᴏᴇ ᴋʀɪᴊɢ ᴊᴇ ᴋᴡᴀʟɪᴛᴀᴛɪᴇᴠᴇ ꜱᴏʟʟɪᴄɪᴛᴀɴᴛᴇɴ ɪɴ ᴘʟᴀᴀᴛꜱ ᴠᴀɴ ᴅᴇ ɴᴇᴛ-ɴɪᴇᴛ-ᴄᴠ’ꜱ?
🤔 ʜᴏᴇ ᴡɪɴ ᴊɪᴊ ʜᴇᴛ ʜᴀʀᴛ ᴠᴀɴ ᴅᴇ ꜱᴏʟʟɪᴄɪᴛᴀɴᴛ ᴀʟꜱ ᴡᴇʀᴋɢᴇᴠᴇʀ ᴠᴀɴ ᴊᴇ ᴄᴏɴᴄᴜʟʟᴇɢᴀ, ᴏᴏᴋ ᴀʟ ᴢɪᴛ ᴇʀ ᴡᴇɪɴɪɢ ᴠᴇʀꜱᴄʜɪʟ ɪɴ ᴊᴇ ᴀʀʙᴇɪᴅꜱᴠᴏᴏʀᴡᴀᴀʀᴅᴇɴ?

De uitkomst met uiteraard de antwoorden is:
De 90 minuten online Summerschool lezing: “Sollicitanten Krijgen via Neuromarketing”
 
Ideaal om nu in de zomer te volgen wanneer het rustiger is en je direct tot actie kan overgaan zodat je na de vakanties geen enkele sollicitant meer misloopt.
 
 
Heb jij HR in je portefeuille en blijven je #vacatures maar openstaan? Dan is NU het ideale moment om daar verandering in te brengen.
 
Doe mee voor 245,- op een van de data in juli of augustus. Meer lezen en je datum kiezen doe je hier >> Lezing sollicitanten krijgen