Dankjewel dat jij nieuwsgierig bent naar
“Het Geheim van Succesvolle Black Friday Deals”
De manier om van elke Black Friday een succes te maken.
Helaas is Black Friday alweer voorbij en daarmee ook de beschikbaarheid van het blackbook.
Gelukkig zijn er vele andere artikelen gratis te lezen. Hieronder vind je de laatste 3 artikelen
Hoe Het Metropolitan Museum Neuromarketing toepast met dit schilderij
BREINWEETJE: Ooit gedacht dat de souveniershop van een museum een Neuromarketingtechniek is die supermooie doelen dient? Je kent ze wel. De souveniershop aan het einde van een museum om buiten te komen. Liggen vol met allerlei kopjes, sjaaltjes, tassen, sokken etc van...
Het ggrrrr…gevoel
Ken je deze klassieker? Iemand vraagt je een pen te kiezen. Herken je dit gevoel? Als iemand je vertelt dat ze toch gekozen hebben voor iemand anders? Grrrr... Of dat je na drie keer herinneren nog steeds geen reactie krijgt? Teleurstelling, niemand zit erop te...
Hoe de keuze voor een pen er eens is die je vooraf kan sturen
Ken je deze klassieker? Iemand vraagt je een pen te kiezen. Wat niemand je vertelt, is dat jijzelf een veel grotere rol speelt bij die keuze dan de pen zelf. Velen focussen zich op de details van de pen. Slimmeriken nemen ook het voordeel van de pen mee. Mensen...