donderdag 25 februari 2021: 16.00 uur

 

Live lezing: Briljant Boeien binnen 3 seconden via Neuromarketing

Wat betekent het voor jou als jouw berichten, mails, videos of presentaties automatisch het werk voor je doen en sales overbodig wordt?

De goed gevoel reacties die jij graag wil, de nieuwe kansen voor je bedrijf waar je van gaat stuiten, de extra omzet of gewoon een gevoel van waardering?

 

 

Jij schrijft berichten, mails of maakt video’s en presentaties. En dat doe je niet voor niks, toch?

Je hebt er een bedoeling bij. Want niemand schrijft voor de leuk, behalve als je schrijver bent. Oh nee, ook zij doen het ergens voor.

 

 

Wanneer we iets aan het maken zijn, dan zit er dus altijd een doel achter:  

* Ik wil aandacht vragen voor een bepaald onderwerp
* Ik wil dat mensen dit weten over mij of over mijn expertise
* Ik wil dat potentiële klanten weten dat ik een oplossing heb voor hun vraag
* Ik wil klanten laten zien dat wij nieuwe ontwikkelingen doen

 

En dat doel heeft weer een achterliggende reden:  

* Ik wil graag dat mensen mij of mijn berichten leuk vinden
* Ik wil dat mensen mij als een expert zien op mijn vakgebied
* Ik wil meer mensen helpen via mijn diensten
* Ik wil meer omzet  

 

Jouw probleem of uitdaging:

Geen enkel oog of algoritme besteedt nog meer dan 3 seconden aan jou als het niet de juiste aandacht trekt.
Want dat is wat er nodig is om jouw doelen en dieperliggende redenen ook echt voor elkaar te krijgen. Onze hersenen zijn in deze micro-aandacht cultuur zo aangepast dat ze nog maar 3 seconden willen besteden om te beoordelen of die informatie waardevol genoeg is om er iets mee te doen.

 

Ben jij in staat bent om in drie seconden iemand te laten stoppen met scrollen, praten of …?

 

Minder dan 3 seconden de aandacht houden heeft grotere gevolgen 
Als iemand niet verder leest dat gevolgen. Daar sta je vaak niet bij stil. Wat betekent het voor je jezelf of je bedrijf als jouw bericht, mails, video of presentatie niet jouw beoogde resultaat haalt?

 

Wat doet het met jou als: 

* je weinig tot geen likes krijgt op een bericht?
* reacties uitblijven op je e-mails
* videos worden afgedaan als reclames op youtube waar je zo snel mogelijk van weg wil?
* er geen aanvragen of bestellingen binnenkomen  

 

Ik vergelijk het met dit gevoel:  

 

 

Het is dus mega belangrijk dat je die eerste 3 seconden heel goed maakt. Daarom heb ik er een speciale online lezing voor samengesteld. 

 

Wat werkt dan wel? 

Je hebt geen opleiding tot copywriter gehad en die wil je ook niet gaan volgen. Je bent een doorgewinterde tekstschrijver die moeiteloos alles uit de mouw schudt.

Troost je, dat ben ik ook niet. En dat wilde ik ook niet zijn. Maar wat ik wel wilde is een slimme formule waarmee ik wel de beoogde resultaten kreeg.

 

Nu krijgen mijn posts meer views: 10K+ is geen uitzondering meer. Kijk maar:


Dat kan alleen met een briljant boeiend begin. Zonder dat geen extra aandacht, geen like, geen reactie, geen klik, geen sales, geen autoriteit en teveel concurrentie.

 

En dat wil niemand.

 

Moet je alles radicaal anders gaan doen?

 

Nee,

 

Je hoeft alleen die speciale magic saus aan je bericht, mail, video of presentatie toe te voegen of het net iets anders te vertellen, en dan ben je al klaar. Dat gebeurt als je weet hoe het brein van mensen werkt als het om aandacht trekken gaat en welke technieken je daarvoor kan toepassen.

 

Het voorbeeld van : 

Elon Musk had een perfecte oplossing voor bedrijven: Paypal.

Dit vertelde over zijn bedrijf:

“We hebben een sterke geïntegreerde financiële infrastructuur die al je bancaire benodigdheden kan verwerken in een financieel instituut.”

Niet echt iets waardoor je verder gaat met lezen, toch?

 

Totdat hij zijn zin aanpaste naar deze zin: “Geld sturen naar een e-mailadres”

En de rest is geschiedenis.

Maak het brein hongerig, prikkel het en zorg dat er niks anders meer belangrijk is.
Het enige wat je hoeft te doen is je het dus net iets anders te presenteren aan je brein. Dat doe je door technieken te verwerken in jouw teksten vanuit de Neurowetenschap. 

 

De glijbaan van Briljant Boeiende Berichten gebaseerd op technieken uit de Neuromarketing is wat je nodig hebt
De 4 belangrijkste onderdelen voor Briljant Boeiende Berichten heb ik samengevat in een praktische keynote van 35 minuten.

Inclusief een tool zodat jij het ter plekke of later zelf kan inzetten. 

Die vier onderdelen zijn:

1. Je krijgt de manier om net zo’n geweldige zin als Elon te maken

2. Je gaat je woorden zo kiezen dat mensen gewoon door gaan lezen ook al hebben ze geen tijd

3. Je gaat de techniek van een Russische psychologe toepassen waardoor je lezers alleen maar meer willen lezen

4. Je gaat iemand een microshot dopamine geven waardoor niemand meer het gevoel heeft dat je commercieel bezig bent

 

Wat belangrijk is om te weten dat mensen vaak denken dat ze zelf wel een techniek kunnen toepassen, maar eigenlijk brengt het ze alleen maar verder weg van het resultaat.

Je moet weten welke techniek op welk moment het beste werkt en welke combinaties je juist wel of niet moet maken. Anders werken ze namelijk elkaar tegen.

 

Succes gegarandeerd
Doordat ik dit werk als sinds 2007 doe weet ik waarover ik praat en wat het slimste is. Plus dat ik de vertaling al voor jou maak naar het “hoe doe ik het zelf” daar zit juist het geheim. En dat ga je op die 4 onderdelen krijgen. Plus het mooie van deze technieken is dat ze wetenschappelijk getest zijn en de uitkomsten positief waren, dus kans op succes gegarandeerd.

 Wat heb je na de lezing:

– Je weet hoe je iemand zo prikkelt dat iemand wel moet stoppen met scrollen.
– Je kan precies de juiste snaar raken waardoor je iemand meeneemt van een nee naar een ja en van een misschien naar een zeker
– Je grijpt iemands aandacht keer op keer zodat graag verder willen lezen, klikken, kijken of kopen.

 

Wat gebeurt er met jou de lezing:
– Je krijgt elke keer weer een heel blij gevoel van het aantal views, likes of reacties
– Je bedrijf krijgt meer nieuwe leads, volgers en inkomsten
– Je hebt een belangrijke business tool in handen gekregen om je tijd efficiënter te besteden waardoor je tijd hebt voor andere leuke dingen!

 

Wat gaan we doen:
We werken met mijn framework voor een Briljant Boeiend Bericht waarin we de stappen samen doorlopen. Ik lever je de technieken uit de Neuromarketing en leg deze uit.

 

 

Praktische details:

Wanneer: donderdag 25 februari 2020

Waar: live via Zoom

Tijd: 16.00 – 16.35 uur

Ticket: 27,- excl. BTW

EXTRA BONUS

Hoe jij het voor elkaar krijgt:
We maken samen de vertaling naar de praktijk. Je krijgt een handige tool met 50 x een Briljant Boeiend Begin voor jouw eigen business binnen 10 seconden te maken.

Na de lezing kun je dan direct zelf aan de slag. Zo heb je meteen de juiste actie te pakken. 

 

DENK NOG 1 KEER NA

EN GEEF VOOR JEZELF ANTWOORD OP DEZE VRAGEN

 

🤔 Wat betekent het voor jou als jij de reactie uitblijft op je mail met je aanbod?

🤔 Wat betekent het voor jou als als je enthousiast over je diensten vertelt en niemand reageert?

🤔 Wat betekent het voor jou als je ziet dat je concullega de ene na de andere klant binnentikt die jij ook had willen hebben?

 

Vragen & Antwoorden

Wat houdt een online lezing in?

Een online lezing is een live lezing die op een specifieke dag en tijdstip via een online livestream wordt uitgezonden. Je volgt deze lezing vanaf je eigen pc, tablet of smartphone via een link die je vooraf hebt ontvangen. En je krijgt hetzelfde gevoel alsof je bij mij in de zaal zit. Geen screenshare of afdraaien van een powerpoint. 

Worden er opnames gemaakt?

Van deze lezing wordt geen opname gemaakt. Dit doen we om de privacy van de deelnemers te beschermen. Wij vragen ditzelfde uiteraard ook van de deelnemers.

Is 35 minuten voldoende om het te leren?

Die 35 minuten zijn bewust gekozen. Geen ellenlange introductie. Geen langdradige theorie. Puur de essentie. Maar met de concrete vertaling naar jouw praktijk. En de vragenronde telt niet mee in die 35 minuten.

Hoe gaat het bestellen in zijn werk?

Wanneer je het ticket bestelt, ontvang je direct na je aankoop je persoonlijke deelnamelink. Vervolgens krijg je nog een extra bevestiging met alle details van de lezing. Die wordt dezelfde dag aan je verstuurd. Check dus je spam mail als je die mail niet ontvangen hebt. Loop je vast stuur dan een mail naar info@sprekerchantal.nl, dan helpen we je verder.

Voor wie is deze lezing?

Deze lezing is geschikt voor iedereen. Je hoeft geen speciale achtergrond, functie of ervaring te hebben om deze lezing te kunnen volgen. De technieken die Chantal geeft worden zo uitgelegd dat je ze direct zelf kunt inzetten.