De drie problemen bij online gesprekken
Gepubliceerd op: 7 mrt, 2021

De drie problemen die we ervaren bij overtuigen in online gesprekken. 

Je leest deze post om voor jezelf te checken of jij deze drie problemen bij online overtuigen de baas bent.👇🏼

Online overtuigen vraagt andere skills van je. Puur omdat je brein veel non-verbale communicatie niet meekrijgt via Zoom of Teams. Je hebt dus iets extra’s nodig.

 

De drie grootste problemen die mensen als het gaat om online overtuigen zijn:

* Geen goed haakje hebben om een gesprek te krijgen, want gratis e-books zijn verkoopproducten. Mensen willen niet verkocht worden. Je wil dat haakje waardoor elke directeur absoluut met jou wil praten.

* Je weet iemand geen dopamine te geven met jouw product. Dat winnaarsgevoel heeft elk brein nodig om overtuigd te zijn.

* Bij de start en einde van je aanbod vergeten de juiste woorden te gebruiken zodat je de waarde van jezelf en je dienst niet goed overbrengt.

 

 

 

Vraag:
Vind jij dat jouw product/diensten minimaal gelijk of beter zijn dan die van een ander?
Vind jij dat jouw expertise minimaal gelijk of beter is dan die van een ander?

Als het antwoord JA is, dan hoef je mensen alleen maar te overtuigen. Zo simpel is het, of toch niet?

 

Op 25 maart kun jij de keynote Online Overtuigen via Neuromarketing volgen met de concrete tips vanuit #neurowetenschappen zodat deze problemen voor jou voorbij zijn.

Vanaf woensdag 10 maart staat alle info online op www.sprekerchantal.nl